Neuromarketing er kombinationen af hjerneforskning og marketing. Her bruger du viden om hvordan menneskehjernen er indrettet, til at markedsføre dig succesfuldt over for dine potentielle kunder.
Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside gennem billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvorfor de skal vælge at handle med lige netop din virksomhed. Du får derfor på dette foredrag viden om de ubevidste processer, der er kodet i vores hjerner, som aktiverer en bestemt handling i mennesker. Værdien ved denne viden om neuromarketing er, at du får viden om dine potentielle køberes adfærd, så du kan gøre din hjemmeside mere troværdig og skabe bedre resultater.
På dette foredrag får du viden om hvordan du bruger neuromarketing på din hjemmeside, så du når kunderne. Du lærer f.eks. at få kunderne til at fortage de handlinger som du ønsker på hjemmesiden, f.eks. at udfylde en kontaktformular, ringe dig op, eller at skrive sig op til dit nyhedsbrev.