70 22 52 12

Brug neuromarketing og nå dine kunder

Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside når du kommunikerer gennem din hjemmesides billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår hvilken værdi de opnår ved at vælge netop din virksomhed – Hvilket gør det nemmere for dine kunder at vælge dig fremfor din konkurrent.


Dine potentielle kunders første møde med dig og din virksomhed, vil sjældent være ansigt til ansigt. Højst sandsynligt, danner de sig et første indtryk på din hjemmeside, dine sociale medier eller på andre kanaler, hvor du ikke er fysisk til stede. Derfor er din evne til at skabe en positiv relation til dine kunder via din hjemmeside afgørende for din virksomheds succes - her kan du bruge neuromarketing.
 
”Fakta er at vores handlinger, i de fleste tilfælde, er styrret af vores følelser. Derfor er det så vigtigt at vi gennem vores hjemmesides visuelle udtryk og skriftlige kommunikation, skaber den følelse hos kunden vi ønsker. Neuromarketing er derfor den absolutte korteste vej til flere kunder, da det tager højde for hvordan dine kunder føler, reagerer og hvad de foretrækker.” - Christel Glavind

På foredraget lærer du om

  • Hjernens grundlæggende funktioner 
  • De funktioner som aktiveres i hjernen ved markedsføring
  • Hvordan hjernen virker i forhold til en hjemmesides design, trafik og kommunikation
  • Hvordan du tiltrækker dine kunders opmærksomhed på Google
  • Hvordan hjemmesidens design skaber tryghed hos kunden.
  • Hvordan du gennem kommunikation motiverer dine kunder til at handle.
Udover viden får du på foredraget konkrete eksempler, som giver en god forståelse for hvordan du selv kan bruge neuromarketing på din hjemmeside.

Hvad er neuromarketing?

Neuromarketing er kombinationen af hjerneforskning og marketing. Her bruger du viden om hvordan menneskehjernen er indrettet, til at markedsføre dig succesfuldt over for dine potentielle kunder.

Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside gennem billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvorfor de skal vælge at handle med lige netop din virksomhed.

Du får derfor på dette foredrag viden om de ubevidste processer, der er kodet i vores hjerner, som aktiverer en bestemt handling i mennesker. Værdien ved denne viden om neuromarketing er, at du får viden om dine potentielle køberes adfærd, så du kan gøre din hjemmeside mere troværdig og skabe bedre resultater.  

På dette foredrag får du viden om hvordan du bruger neuromarketing på din hjemmeside, så du når kunderne. Du lærer f.eks. at få kunderne til at fortage de handlinger som du ønsker på hjemmesiden, f.eks. at udfylde en kontaktformular, ringe dig op, eller at skrive sig op til dit nyhedsbrev.

Læs Christels artikel om neuromarketing og de fem forhold, der påvirker dine kunders mentale købsknap

Ivækst magasin 2019 Neuro.pdf (1.7 Mb)

Christel Glavind Lindhardt


Christel er en powerful og skarp foredragsholder, der stiller sig kritisk over for, hvordan virksomheder opfører sig på nettet, og hun kommer med konstruktive indgangsvinkler på, hvad der kunne fungerer bedre. Deltagere kan forvente et foredrag, der giver en indsigt i, hvordan virksomheder bedre konverterer kunder via deres online kanaler.
Har du spørgsmål til dette foredrag?
Ring til os på telefon 70 22 52 12 eller skriv til os ved at udfylde denne formular.
Navn:
*
E-mail:
*
Telefon:
*
Besked:
 
Kontakt os
 
Onmondo A/S
Kongevejen 400
DK - 2840 Holte
Telefon: +45 70 22 52 12
CVR: 32 77 56 91
Mail: foredrag@onmondo.com
     
Onmondo A/S | Kongevejen 400 D | 2840 Holte | Tlf.: 70 22 52 12